Πρόσφατες Δημοσιεύσεις

2022

1.

Krouska, Akrivi; Kabassi, Katerina; Troussas, Christos; Sgouropoulou, Cleo

Personalizing Environmental Awareness through Smartphones Using AHP and PROMETHEE II Journal Article

In: Future Internet, vol. 14, no. 2, pp. 66, 2022, ISSN: 1999-5903.

Links | BibTeX

2.

Kanetaki, Zoe; Stergiou, Constantinos; Bekas, Georgios; Troussas, Christos; Sgouropoulou, Cleo

Evaluating Remote Task Assignment of an Online Engineering Module through Data Mining in a Virtual Communication Platform Environment Journal Article

In: Electronics, vol. 11, no. 1, pp. 158, 2022, ISSN: 2079-9292.

Links | BibTeX

3.

Troussas, Christos; Krouska, Akrivi; Sgouropoulou, Cleo

Enriching Mobile Learning Software with Interactive Activities and Motivational Feedback for Advancing Users’ High-Level Cognitive Skills Journal Article

In: Computers, vol. 11, no. 2, pp. 18, 2022, ISSN: 2073-431X.

Links | BibTeX

2021

4.

Kanetaki, Zoe; Stergiou, Constantinos; Bekas, Georgios; Troussas, Christos; Sgouropoulou, Cleo

Analysis of Engineering Student Data in Online Higher Education During the COVID-19 Pandemic Journal Article

In: International Journal of Engineering Pedagogy (iJEP), vol. 11, no. 6, pp. pp. 27–49, 2021.

Links | BibTeX

5.

Krouska, A.; Troussas, Ch.; Sgouropoulou, C.

A Cognitive Diagnostic Module Based on the Repair Theory for a Personalized User Experience in E-Learning Software Journal Article

In: Computers , vol. 10, no. 11, pp. 140, 2021.

Abstract | Links | BibTeX

Makri A.

Μακρή Aικατερίνη

Makri A.

H Aικατερίνη (Κατερίνα) Μακρή είναι διδάκτορας στο πεδίο της ηλεκτρονικής μάθησης στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών (2009, ΕΚΠΑ, άριστα), κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Πληροφορική στην Εκπαίδευση (2002, Πανεπιστήμιο Reading, διάκριση) και πτυχίο Ελληνικής Φιλολογίας με κατεύθυνση Γλωσσολογίας (1999, ΕΚΠΑ, Φιλοσοφική Σχολή). Έχει οκταετή ερευνητική εμπειρία σε ευρωπαϊκά και συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα («GLOSSA: Greek as a Vehicle for Promoting Linguistic Diversity», Action «Lifelong Learning, Transversal Programme, “Kaleidoscope Network of Excellence”, Information Society and Media Directorate-General, Content Directorate, Learning and Cultural Heritage Unit) και εμπειρία ανάπτυξης ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς φορείς όπως το ΙΤΥΕ Διόφαντος (έργο Ψηφιακό Σχολείο), το Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης (έργο “Κέντρα Διά Βίου Μάθησης Στερεάς Ελλάδας και Νοτίου Αιγαίου), το Κέντρο Έρευνας για τη Διδασκαλία και την Αξιολόγηση της Αγγλικής Γλώσσας (έργο “Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας”) και το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας (έργο Ψηφιακό Σχολείο). Είναι έμπειρη επιμορφώτρια εκπαιδευτικών και επιμορφωτών-εκπαιδευτικών (Ευρεία Επιμόρφωση, Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης- ΠΑΚΕ Αθήνας και Πελοποννήσου και Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης). Από το 2009 διδάσκει το αντικείμενο της εκπαιδευτικής τεχνολογίας σε προπτυχιακά (ΦΠΨ, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΤΕΙ Αθήνας) και μεταπτυχιακά (ΦΠΨ, Τμήμα Φιλολογίας) προγράμματα σπουδών. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα στρέφονται στο πεδίο της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και εστιάζουν στην ανάπτυξη του επαγγελματικού αναστοχασμού μέσα από ηλεκτρονικές κοινότητες πρακτικής, στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό με χρήση ψηφιακών μέσων και στη χρήση ψηφιακών εργαλείων συμμετοχικού ιστού (Web 2.0). Εργασίες της έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή συνέδρια, τρία διεθνή επιστημονικά περιοδικά και δύο συλλογικούς τόμους με κριτές (Journal of Educational Technology and Society, Technology Mediated Narrative Environments for Learning, Sense Publishers, 12th EARLI Biennial International Conference, Constructionism 2010, Paris).