Πρόσφατες Δημοσιεύσεις

2022

1.

Krouska, Akrivi; Kabassi, Katerina; Troussas, Christos; Sgouropoulou, Cleo

Personalizing Environmental Awareness through Smartphones Using AHP and PROMETHEE II Journal Article

In: Future Internet, vol. 14, no. 2, pp. 66, 2022, ISSN: 1999-5903.

Links | BibTeX

2.

Kanetaki, Zoe; Stergiou, Constantinos; Bekas, Georgios; Troussas, Christos; Sgouropoulou, Cleo

Evaluating Remote Task Assignment of an Online Engineering Module through Data Mining in a Virtual Communication Platform Environment Journal Article

In: Electronics, vol. 11, no. 1, pp. 158, 2022, ISSN: 2079-9292.

Links | BibTeX

3.

Troussas, Christos; Krouska, Akrivi; Sgouropoulou, Cleo

Enriching Mobile Learning Software with Interactive Activities and Motivational Feedback for Advancing Users’ High-Level Cognitive Skills Journal Article

In: Computers, vol. 11, no. 2, pp. 18, 2022, ISSN: 2073-431X.

Links | BibTeX

2021

4.

Kanetaki, Zoe; Stergiou, Constantinos; Bekas, Georgios; Troussas, Christos; Sgouropoulou, Cleo

Analysis of Engineering Student Data in Online Higher Education During the COVID-19 Pandemic Journal Article

In: International Journal of Engineering Pedagogy (iJEP), vol. 11, no. 6, pp. pp. 27–49, 2021.

Links | BibTeX

5.

Krouska, A.; Troussas, Ch.; Sgouropoulou, C.

A Cognitive Diagnostic Module Based on the Repair Theory for a Personalized User Experience in E-Learning Software Journal Article

In: Computers , vol. 10, no. 11, pp. 140, 2021.

Abstract | Links | BibTeX

 
Εκπαίδευση

ΠΔΒΕ- Στρατηγικές Διδασκαλίας & Τεχνολογίες Μάθησης

blog-3n

ΠΔΒΕ- Στρατηγικές Διδασκαλίας & Τεχνολογίες Μάθησης

Αντικείμενο του Προγράμματος Δια Βίου Εκπαίδευσης (ΠΔΒΕ) με τίτλο «Στρατηγικές Διδασκαλίας & Τεχνολογίες Μάθησης» είναι η απόκτηση γνώσεων και η ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων για το σχεδιασμό και την εφαρμογή κατάλληλων διδακτικών στρατηγικών και την προσαρμογή του μαθησιακού υλικού στις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες της εκάστοτε διδακτικής προσέγγισης στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning).

Οι μαθησιακοί στόχοι του Προγράμματος Επιμόρφωσης περιλαμβάνουν:

Απόκτηση γνώσεων σχετικών με το χώρο της ηλεκτρονικής μάθησης

Ανάπτυξη ικανοτήτων σχεδιασμού διαδικτυακών μαθησιακών περιβαλλόντων βασισμένων σε υπάρχοντα συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης ανοιχτού κώδικα και στο σχεδιασμό μεταδεδομένων ανοιχτών μαθησιακών αντικειμένων (OERs)

Καλλιέργεια δεξιοτήτων δημιουργίας ηλεκτρονικών μαθημάτων και εκπαιδευτικού υλικού βασισμένου σε OERs, πολυμέσα ή/και άλλες σύγχρονες τεχνολογίες

Πιο συγκεκριμένα, το πρόγραμμα συγκροτείται από τέσσερις διδακτικές ενότητες:

  • Η 1η διδακτική ενότητα (ΔΕ1) αφορά στον Εκπαιδευτικό  Σχεδιασμό στο πλαίσιο της Μικτής Μάθησης.
  • Η 2η διδακτική ενότητα (ΔΕ2) αφορά στην Εργασία με Ψηφιακά Εργαλεία.
  • Η 3η διδακτική ενότητα (ΔΕ3) αφορά στον Σχεδιασμό και Παραγωγή Μαθησιακών Αντικειμένων.
  • Η 4η διδακτική ενότητα (ΔΕ4) αφορά στην Διδακτική της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και τη δημιουργία ανοιχτών μαζικών online μαθημάτων (MOOCs).